۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۳، ۱۱:۳۷

به دنبال دستور صريح رييس جمهور :

انتزاع احمد آباد مستوفي از حريم شهر تهران متوقف شد

شهردار منطقه 18 تهران گفت : به دنبال اجراي طرح انتزاع احمد آباد مستوفي از حريم شهر تهران و احتمال تشنج و ناآرامي در اين محدوده ، براساس دستور مجدد رييس جمهور از اجراي اين طرح جلو گيري به عمل آمد.

به گزارش  خبرگزاري "مهر" ، مهندس مجيد شايسته با اعلام اين مطلب افزود: عنايت خاص رييس جمهوربه حريم شهر تهران و آينده نگري ايشان نسبت به حفظ و حراست از اراضي و زمين هاي كشاورزي اطراف تهران به عنوان فيلتر تنفسي شهر ودقت نظر در پيش بيني توسعه آتي و جلوگيري از تشديد مهاجرتها و حاشيه نشيني ، قابل ستايش است .

وي گفت : توقف اجراي طرح جداسازي احمدآباد مستوفي از حريم شهر تهران موجب دلگرمي مسوولين دلسوز و مردم نظام خواهد بود.

شايسته با اشاره به اينكه شهرداري اسلامشهر بر خلاف دستور رييس جمهور دخالتهاي غير قانوني را در اين بخش از حريم شهر تهران فراهم و بروز مشكلاتي را در روستاي احمد آباد ايجاد نمود، گفت : با اين حال شهرداري تهران صرفا جهت عمل به قانون و حقوق شهروندان و جلوگيري از بروز هر گونه درگيري و تشنج ، موضوع را به شيوه هاي مختلف از طريق مراجع ذي صلاح دنبال كرد .

شهردار منطقه 18 افزود: در حال حاضر رييس جمهور دستورات لازم را به وزارتخانه هاي كشور و مسكن و شهرسازي و شهر داري تهران ابلاغ كرده است .

وي خطاب به ساكنين احمد آباد مستوفي گفت : شهرداري منطقه 18 تهران كماكان خدمات خود را در دهستان احمد آباد ارايه مي دهد و ضروريست از هر گونه اقدامات تشنج زا جلوگيري نموده تا به زودي شاهد ترك شهرداري اسلامشهر از اين محدوده باشيم.

کد خبر 79128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha